20 juli 2011

Igång igen


Betonggjutningen har legat nere ett tag. Dels har jag ju en valp som tar en hel del tid, och dels har jag inte haft någon bra plats att vara på i trädgården. Mitt planteringsbord är alldeles för litet och dessutom fullt av plantor. Då slog det mig



Jag har ju faktiskt ett bord som står och skräpar i garaget! Sagt och gjort, jag baxade ut åbäket i trädgården direkt, och började med två nya projekt. Att vänta på att sambon kommer hem och hjälper till att bära är ju synd;-).  Får jag en idé ska det ske på stört.

Det blev bra, tycker jag. Några skärmväggar för att göra det mer ombonat, så är arbetshörnan komplett. Favoritdoften i trädgården just nu, luktärt står på rad i betongkrukor/vaser.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Men så roligt att du vill skriva några rader :-)