5 april 2011

En tillbakablick

När jag tittar i min trädgårdskalender ser jag att vid denna tid förra året redan hade upptäckt krokus, planterat pingstliljor i krukor på trappen, vårstädat altanen, och fyllt odlingslådorna med jord samt satt på lock.  Jag som tyckte förra vintern var lång och kall. Jag kan verkligen rekommendera en trädgårdskalender. Denna är både en inspirationskälla och en hjälpreda för minnet. Vad och hur gjorde jag? Vad blev bra och mindre bra? Vad ska jag komma ihåg till nästa år och vad planterade jag och VAR? Nu har jag ju i och för sig startat denna blogg och här får jag ju förhoppningsvis även råd, tips och kommentarer från er kära läsare!

2 kommentarer:

  1. Haha, vill du verkligen ha trädgårdstips av mig ;)???????

    SvaraRadera
  2. Japp! Alla tips är välkomna:-)

    SvaraRadera

Men så roligt att du vill skriva några rader :-)