9 juni 2011

i morgon


är det skolavslutning och sedan dags att hämta hem Gaston! Allt är redo för den lilla nallebjörnen. Nu väntar två veckors semester för mig, sedan tar sambon vid och sedan jag igen, osv. Vi har pusslat denna sommar för att få så mycket tid som möjligt till att lära känna den nya familjemedlemmen. Två veckor får i alla fall sambon och jag tillsammans. Sedan har vi ju tre barn, två med sommarlov, som kommer att tillbringa så mycket tid som möjligt med hunden mellan jobb och andra aktiviteter. 

2 kommentarer:

  1. Åh jag längtar efter att få träffa Gaston :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ser att ni är redo för den nya lille nallen! Oh, så roligt det blir för er - dela med dig!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera

Men så roligt att du vill skriva några rader :-)